congratualtions!!!Another happy father. haha
我硬係覺得Josh 好大隻, 都唔似剛剛出世, 佢似足月大多d.佢真係快高長大呢!
看到他的小腳板,令我想起有些父母會記錄baby的腳印,作為成長印記。你不妨考慮一下!
Peter: 下星期三你食唔食薑呀?Yuki:唔合佢第時著幾號鞋呢?8e: Good idea!
Ivor: 恭喜恭喜!努力學做好爸爸!願主保守BB的成長,一家人快快樂樂!Little Bike@Emirate
Little Bike: 我個仔出咗世咁耐, 利記就領先聯賽咁耐! 今年sure win!
咁我咪要快d製造個小gunner 先得?!Little Bike @ Emirate
發佈留言
7 則留言:
congratualtions!!!Another happy father. haha
我硬係覺得Josh 好大隻, 都唔似剛剛出世, 佢似足月大多d.
佢真係快高長大呢!
看到他的小腳板,令我想起有些父母會記錄baby的腳印,作為成長印記。你不妨考慮一下!
Peter: 下星期三你食唔食薑呀?
Yuki:唔合佢第時著幾號鞋呢?
8e: Good idea!
Ivor: 恭喜恭喜!努力學做好爸爸!願主保守BB的成長,一家人快快樂樂!
Little Bike@Emirate
Little Bike: 我個仔出咗世咁耐, 利記就領先聯賽咁耐! 今年sure win!
咁我咪要快d製造個小gunner 先得?!
Little Bike @ Emirate
發佈留言