2008年12月7日

腳仔


7 則留言:

Peter Kam 金培達 說...

congratualtions!!!Another happy father. haha

Unknown 說...

我硬係覺得Josh 好大隻, 都唔似剛剛出世, 佢似足月大多d.
佢真係快高長大呢!

8e 說...

看到他的小腳板,令我想起有些父母會記錄baby的腳印,作為成長印記。你不妨考慮一下!

Ivor 說...

Peter: 下星期三你食唔食薑呀?

Yuki:唔合佢第時著幾號鞋呢?

8e: Good idea!

匿名 說...

Ivor: 恭喜恭喜!努力學做好爸爸!願主保守BB的成長,一家人快快樂樂!

Little Bike@Emirate

Ivor 說...

Little Bike: 我個仔出咗世咁耐, 利記就領先聯賽咁耐! 今年sure win!

匿名 說...

咁我咪要快d製造個小gunner 先得?!

Little Bike @ Emirate