Ivorquent
2008年12月8日
食飯
每次開飯,阿仔都喊晒要食奶......
所以依家個仔食完,我先有得食!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
沒有留言:
發佈留言