2009年5月13日

蘇永康 -- Yes I Do



曲:羅中旭
詞:周禮茂
編:藝琛

8 則留言:

sammysir 說...

真的很好聽..
很久沒聽蘇永康的歌
等我遲d買他的CD來聽先!

8e 說...

His latest concert cd is very good! esp. "Intro".

Ray@佳音 說...

我曾經都有想過叫阿暉苦練呢首, 哈哈, 當然我最後冇suggust到啦

Fai 說...

唔好喇,唱完之後淪落得原唱者既下場就唔好

Ivor 說...

夜晚擺酒時 Ray 歌唱 law!

Ray@佳音 說...

大吉利是, 邊有理由我唱俾佢老婆聽架

Ivor 說...

你出聲, 佢出樣, ok 喎!

Fai 說...

=_="......