2009年5月13日

蘇永康 -- Yes I Do



曲:羅中旭
詞:周禮茂
編:藝琛

8 則留言:

  1. 真的很好聽..
    很久沒聽蘇永康的歌
    等我遲d買他的CD來聽先!

    回覆刪除
  2. His latest concert cd is very good! esp. "Intro".

    回覆刪除
  3. 我曾經都有想過叫阿暉苦練呢首, 哈哈, 當然我最後冇suggust到啦

    回覆刪除
  4. 唔好喇,唱完之後淪落得原唱者既下場就唔好

    回覆刪除
  5. 夜晚擺酒時 Ray 歌唱 law!

    回覆刪除
  6. 大吉利是, 邊有理由我唱俾佢老婆聽架

    回覆刪除
  7. 你出聲, 佢出樣, ok 喎!

    回覆刪除