Ivorquent
2009年5月14日
亂講
唔可以O係 Josh 面前亂講野,因為佢係會記得,仲會學!
某親戚的女兒竟然會講:碰!
.
2 則留言:
randu
說...
咁就要開始教佢講......“利記好”!
16/5/2009 上午12:19
Ivor
說...
我要教佢唱: You'll never walk alone!
16/5/2009 下午1:11
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
查看流動版
訂閱:
發佈留言 (Atom)
2 則留言:
咁就要開始教佢講......“利記好”!
我要教佢唱: You'll never walk alone!
發佈留言