2008年12月4日

返屋企 Lu


5 則留言:

szeman 說...

祝Josh健健康康地成長

匿名 說...

究竟Josh能否早日適應睡床? 抑或經常吵著抱抱? 希望他睡得舒服,定時飲奶便很好呢!祝Josh健康成長!~~8e

Unknown 說...

呢張相好女仔呀! 點解要包住隻手仔嘅?

Unknown 說...

好得意呀~

Sally 說...

BB Josh ~~~
So cute...
ps. 我都要咗呢張包被呀 ^^