2008年12月2日

Baby Josh - Day 2


4 則留言:

謝拉突 說...

隊長, 個仔好似你呀, 好得意.
除咗教佢分辨是非黑白, 仲要教佢踢波似隊長咁醒呀..
恭喜.....恭喜......

Blacky 說...

To: 死佬

1)
好耐冇睇你個 blog
一睇原來就有好消息
恭喜晒

2)
他日如果'小杜迪'鍾意守龍門
當然由你去教

但如果佢鍾意用腳多過用手
無論佢鍾意踢波定係跑步
我都會向你自薦去教佢

Mon Mon 說...

嘩!終於見到BB啦!
睇唔真個樣tim, 到底係單眼皮定雙眼皮呢?
遲D要見真人睇真D!

恭喜晒兩位新任爸媽!

匿名 說...

Sweet Dreams!! Congratulations! So quick... we just talked about your wife's delivery last week?!