Ivorquent
2008年11月19日
上 Training
上完兩日 Training,聽日返到 office 真係唔敢諗!
1 則留言:
匿名 說...
放心啦, 個tray都未爆.
我係雅麗呀!唔知點解入唔到名????
19/11/2008 下午11:07
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
1 則留言:
放心啦, 個tray都未爆.
我係雅麗呀!唔知點解入唔到名????
發佈留言