Ivorquent
2008年11月20日
放工
外母夜晚七點幾 call 我,我o岩o岩放工,佢話:乜做公務員都要做到咁夜o既咩?
其實七點放工都對好多人來講已經係好早,唔知點解依家仲有咁多人以為返政府工好「他條」!
2 則留言:
匿名 說...
我都想七點幾放工呀!
22/11/2008 上午12:02
匿名 說...
你可以靜靜地做到七點咩? 佢都喺度喎!!!
I'm "Nga Lai" ah
23/11/2008 上午7:33
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
2 則留言:
我都想七點幾放工呀!
你可以靜靜地做到七點咩? 佢都喺度喎!!!
I'm "Nga Lai" ah
發佈留言