2008年11月20日

放工

外母夜晚七點幾 call 我,我o岩o岩放工,佢話:乜做公務員都要做到咁夜o既咩?

其實七點放工都對好多人來講已經係好早,唔知點解依家仲有咁多人以為返政府工好「他條」!

2 則留言:

匿名 說...

我都想七點幾放工呀!

匿名 說...

你可以靜靜地做到七點咩? 佢都喺度喎!!!
I'm "Nga Lai" ah