2006年1月19日

練假聲

近幾星期集中女聲錄音,所以少了練歌。但經驗說唱歌是要Keep住練習的,否則失去狀態的話便要花很長時間才可以pick up到。

沒有practice session的日子,自己在家中便要自己練習。家中有的MMO不多,可以男聲唱的solo歌更少,何況要適合我range的男聲solo歌就更更更少。

上網(合法)download了張敬軒的﹝遇見神﹞MMO,這首歌真的很難唱。軒仔的高音range很穩,他唱得很有力。我在Chorus部份一定要上假聲,但唱假聲要唱得似軒仔咁有力又實在很困難。所以要不斷嘗試要mix多少%真聲和多少%假聲效果最好!
練假聲……都幾似煮餸調味,要Blend得好味真的不容易!

3 則留言:

匿名 說...

係啦, 我都知道自己近排少練, 狀態下跌, 把聲仲低沉左好多添...所以其實唔當係練習, 在聽歌時候都要真係開金口唱下, 仲要係認真地當自己SOLO緊咁樣唱...今日都開始咁做...

我近排冇聽軒仔, 佢唱得真係好, 仲好搏添而且毫無無留, 不過硬係覺得學佢咁唱會好傷!我近排好鐘意聽『側田』, 佢係一個幾好的目標及學習的對象!係樂壇少見的!

梁巔巔 說...

"練假聲"

"上網(合法)download了張敬軒的﹝遇見神﹞MMO"

呀哈哈哈哈~

Carrie 說...

Ivor:努力練習呀!

LDD:點解咁好笑?