2006年1月17日

唔可以咳

近幾年傷風感冒後都有後遺症-------連續乾咳一個月以上。

當病情去到氣管就大伴事了! 西醫會給我哮喘藥,中醫就話我有很多痰。
去年咳了個多月後食盡中西醫藥也不能治癒,由於當時氣溫驟降,加上街上空氣污濁,差點兒窒息……幸好今日還健在!

早幾日有小感冒,這幾天似乎想發作……

害怕了那些不能唱歌,半夜咳醒的日子!

3 則留言:

史路比 說...

好明白你既感受,半夜咳醒的滋味真係唔好受,果陣時兩個禮拜瘦左成9磅(唔係講笑)..果種日子真係"咳不欲生"..西醫叫我長期食藥,又俾哮喘藥我..之後睇左好耐中醫,去年今年都冇事.. 不過傷風咳既時候就大件事!

你都要保重呀!睇中醫慢慢調理下..我話唔到中醫有咩好,但至少醫好左我氣管敏感同粒小腫瘤,係西醫既角度睇係冇得醫.

God bless!

Ivor 說...

見到 LDD 提你多做運動,大家咁話啦!
對付氣管病,做多D運動強壯吓身體遠勝過食中西藥!
大家保重!

Carrie 說...

多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。多d飲暖水。