Ivorquent
2009年6月4日
H & M
今晚無去維園,不過都好攰,因為去買後日影 CD 相嘅衫。
結果......去我其中一間 favourite shop 買咗......
沒有留言:
發佈留言
‹
›
首頁
查看網絡版本
沒有留言:
發佈留言