2009年5月6日

Frontline 練習 Video - 無聲演奏者

2 則留言:

Ray@佳音 說...

好精彩喎!好多和聲parts, 幾好玩喎, 不過又好似多左少少, 同埋男仔parts好搶, 但係非常過癮。

其實好似你地咁都唔錯, 我地都可以拍返條片放上網大家互相交流一下, 尤其是呢首, 我地大家的唱法及arrangement都唔同, 哈哈~

匿名 說...

精彩呀!

雅麗字