Ivorquent
2008年12月20日
Frontline @ 李榮基紀念中英文幼稚園
尋日係 Jenny 復出第一擊,可惜我就出唔到隊!
2 則留言:
匿名
23/12/2008 下午4:22
做乜出隊都唔知會我依個“御用”攝影師呀?
btw,李榮基,係唔係講波嗰個? he he
回覆
刪除
回覆
回覆
Ivor
23/12/2008 下午9:36
Aiya! 星期五朝早出隊,我唔敢要人請假 ayma!
我諗唔係 Now 果個啦, 因為佢仲未死...
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多...
‹
›
首頁
查看網絡版本
做乜出隊都唔知會我依個“御用”攝影師呀?
回覆刪除btw,李榮基,係唔係講波嗰個? he he
Aiya! 星期五朝早出隊,我唔敢要人請假 ayma!
回覆刪除我諗唔係 Now 果個啦, 因為佢仲未死...