2008年12月20日

Frontline @ 李榮基紀念中英文幼稚園

尋日係 Jenny 復出第一擊,可惜我就出唔到隊!

2 則留言:

  1. 做乜出隊都唔知會我依個“御用”攝影師呀?

    btw,李榮基,係唔係講波嗰個? he he

    回覆刪除
  2. Aiya! 星期五朝早出隊,我唔敢要人請假 ayma!

    我諗唔係 Now 果個啦, 因為佢仲未死...

    回覆刪除