Ivorquent
2008年12月20日
Frontline @ 李榮基紀念中英文幼稚園
尋日係 Jenny 復出第一擊,可惜我就出唔到隊!
2 則留言:
匿名 說...
做乜出隊都唔知會我依個“御用”攝影師呀?
btw,李榮基,係唔係講波嗰個? he he
23/12/2008 下午4:22
Ivor
說...
Aiya! 星期五朝早出隊,我唔敢要人請假 ayma!
我諗唔係 Now 果個啦, 因為佢仲未死...
23/12/2008 下午9:36
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
查看流動版
訂閱:
發佈留言 (Atom)
2 則留言:
做乜出隊都唔知會我依個“御用”攝影師呀?
btw,李榮基,係唔係講波嗰個? he he
Aiya! 星期五朝早出隊,我唔敢要人請假 ayma!
我諗唔係 Now 果個啦, 因為佢仲未死...
發佈留言