2008年12月6日

我係男高音


5 則留言:

  1. 咁,你又是否一樣?如果不是,可以二重唱更好呢!

    回覆刪除
  2. aiya, 我都係唱高音 wor!

    叫呀 sir 同 BB Ashton 組番隊"四葉草"先!

    回覆刪除
  3. 你check咗baby josh唱到幾高未?Ashton有一晚喊到好高,葉生話佢有B flat喎!

    回覆刪除
  4. 吓.....咁四葉草我訑要唱 Base! 等我同阿畢叔叔研究一吓先!

    回覆刪除