好精彩喎!好多和聲parts, 幾好玩喎, 不過又好似多左少少, 同埋男仔parts好搶, 但係非常過癮。其實好似你地咁都唔錯, 我地都可以拍返條片放上網大家互相交流一下, 尤其是呢首, 我地大家的唱法及arrangement都唔同, 哈哈~
精彩呀!雅麗字
發佈留言
2 則留言:
好精彩喎!好多和聲parts, 幾好玩喎, 不過又好似多左少少, 同埋男仔parts好搶, 但係非常過癮。
其實好似你地咁都唔錯, 我地都可以拍返條片放上網大家互相交流一下, 尤其是呢首, 我地大家的唱法及arrangement都唔同, 哈哈~
精彩呀!
雅麗字
發佈留言