咁,你又是否一樣?如果不是,可以二重唱更好呢!
aiya, 我都係唱高音 wor!叫呀 sir 同 BB Ashton 組番隊"四葉草"先!
你check咗baby josh唱到幾高未?Ashton有一晚喊到好高,葉生話佢有B flat喎!
吓.....咁四葉草我訑要唱 Base! 等我同阿畢叔叔研究一吓先!
hahaaaaa^^
發佈留言
5 則留言:
咁,你又是否一樣?如果不是,可以二重唱更好呢!
aiya, 我都係唱高音 wor!
叫呀 sir 同 BB Ashton 組番隊"四葉草"先!
你check咗baby josh唱到幾高未?Ashton有一晚喊到好高,葉生話佢有B flat喎!
吓.....咁四葉草我訑要唱 Base! 等我同阿畢叔叔研究一吓先!
hahaaaaa^^
發佈留言