2008年11月24日

驗血

今日同老婆去 QE 驗血糖,由早到晚要驗五次,仲要食佢地三餐,因為要 check 住佢有無超標。

估唔到政府醫療都咁認真,因為政府唔想生出來的 BB 有糖尿傾向。

可能,政府醫療花在糖尿病人身上的資源實在太吃力!

未出世,先預防,好長遠的眼光!

沒有留言: