2007年3月22日

一激音樂@銅鑼灣世貿中心


一激音樂唱不停
8小時馬拉松式公開音樂會
展現基督教音樂力量

2007年4月6日(星期五)
下午1時至9時
銅鑼灣世貿中心








演出嘉賓:
Frontline、金培達、吉中鳴、徐偉賢、陳美詩、趙芬妮、Eternity Girls、鄧婉玲、佳音使團、The Bread、陳立業、Eternity、張睿玲、Amazing Tube、賴少文、Smooth、黃維枏、林琬、Faith、Boez、Grey Lighter、Sing for GOD、梁可華、陳明恩、薛騰鼒、林少聰、蘇如紅、樂Teen歌聲

大會司儀:盧凱韻 LoLo、車頤、梁奕倫

3 則留言:

匿名 說...

咦!真係幾多人喎!仲有我的朋友都有份,睇下有冇時間去睇下先...

你們都努力唱呀!將最好的獻給天父!

係呀!今次留埋我另一個blog的address俾你,有時間都去睇下啦!

匿名 說...

唔好意思呀ivor, 我未得你既同意係你個blog度copy左我地樂Teen歌聲既一張相比視博恩呀,因我手上無你呢張影得咁好呀, 真係唔好意思..

Ivor 說...

wing chan: 睇o左lu!

wing@樂Teen: Ok lar!