2007年3月10日

尋日




雖然幾個月前已到過海洋公園,但因為生日免費的關係,結果我再去特地試一試登上這個新的升空氣球。雖然排隊接近要一個小時,而這個也不是一個真正的熱氣球,但站在這個氣球升空的感覺真的很特別!

晚上,團契約好探訪錢姑娘,我也吃了我人生第一個屬於我自己的生日蛋糕!

生日請假不上班,真好!

9 則留言:

匿名 說...

Belated Happy Birthday!
估唔到 Ocean Park Birthday offer 咁多人用!?

Ivor 說...

我成11點幾入場,登記時見個list 都已經有10幾人生日入咗場啦!

匿名 說...

點樣先有得坐的?

Sally 說...

Happy Birthday to Ivor!
除o左玩昇空氣球之外, 有冇睇acrobatic show - SkyFair Celebration先?
我花o左唔少心血o架! ^^

Ivor 說...

Wing: 入場排隊就可以坐 ..... mm 應該係企呀!

Sally: 梗係有啦! 仲好好睇添!

史路比 說...

化化,生日快樂呀!!!
我舊年都去咗Ocean Park,免費嘛!哈哈~
冇玩昇空氣球,係唔係新架?淨係去咗睇jelly fish囉.

Ivor 說...

史路比: 係呀!新呀!都幾好「企」呀!

匿名 說...

我就係唸住下個月生日時去海洋公園囉...

8e 說...

依家生日仲有免費玩海洋公園嗎?包括"升空氣球"?我以為去到今年初便結束優惠啊!