2007年2月11日

全婚七子

哈哈!今日我地幾個由教會七大已婚男士組成的”全婚七子”終於有了第一次正式的聚會。我地成員有:志華、松良、阿鏜、科凌、Leo、Tony同埋我。

雖然今日Leo沒有出席,但係我地一班差不多家庭背景的已婚男士o係我屋企,可以大家都好有同感地分享,互相代禱,真係幾難得。

下次聚會日期,我地暫定4月15號!

1 則留言:

匿名 說...

Michael @ ZionNoiz 成日同我講,話 "Men's ministry" 好重要, I agree gei... it's more difficult for brothers to be sharing and praying for each other compared to sisters in Christ gei!