2007年2月24日

忠心團


同細我一個o既團契足有2個 Generation Gap。但我每次見到佢地都好令我羨慕,因為我自己個團契就o係同佢地咁o既年紀時已經各散東西,人不在,心更不在。依家更係只有大時大節特登約出來也不會人齊。

而這班依然係 Twenty something o既團契,都仲係好大班人。每個星期六我都會同由佢地一半人組成o既詩班練習,每次都好 enjoy!好多時我都同佢地 share 要好好珍惜今日佢地o既 friendship,因為在教會一起成長的弟兄姊妹,可能是我們生命裏一生的好朋友。同學、同事會o係你轉校、轉工時離開,而在教會裏的可能是我們出生入死、出死入生的同行者呵!

沒有留言: