2007年1月5日

Caffeine Overdose


本身對咖啡因特別敏感,所以每次到 starbucks 飲咖啡都會叫 Decaf(低因咖啡)。但其實茶葉的咖啡因成份不比咖啡低,特別是港式茶餐廳的香滑奶茶。


從來都不會用咖啡因幫自己提神讀書或工作,因為我每次飲完含有咖啡因的飲料後只會不停心跳加速,個人 「wing wing 地」。試過晚飯約七時喝了一杯凍檸茶,之後晚上睡不著,整晚「眼光光」,但又覺得身體十分疲倦。又試過一次午飯喝了一杯奶茶,結果黃昏下班坐巴士時又「wing wing o下」,要身邊同事扶我下車。

昨天午飯到茶樓喝了幾杯特濃的中國茶,結果又再次 ... ...

Caffeine Overdose 快要響起警報
心靈 感情 全漸被破壞 已累卻又太清醒
節錄 Frances 的作品《Caffeine Overdose》

7 則留言:

匿名 說...

咁慘!好彩我冇呢個問題 jei!
Next time, if you still can't sleep, 聽下我首歌 "睡不了" la... It might help! hahah!買廣告 tim!

Ivor 說...

hahaha!
唔知聽完你首歌可以訓到,還是依然睡不了呢?

匿名 說...

2月前飲多次就好喇!哈哈.....

匿名 說...

睇清楚原來昨午去茶樓,低你!
因為你講大話!又話去ha li......

Ivor 說...

我冇講大話, 我地班 hallelujah 尋日一齊去飲茶, 一樣可以 hallelujah!

匿名 說...

我都係唔飲得咖啡..飲左會心跳加速
成個人都好唔舒服

最近連飲奶茶都係..
有一日下午飲完後成晚都訓唔著...

Ruth Tam 說...

I was a coffee adict and trying to get away from it. It's so hard but will persist.