2006年11月2日

改名

之前提過我寫完歌詞之後卻不喜歡為歌改名,其實真的很容易改壞名。

有很多笑話都是用名字的字面意思或是同音字來做「笑膽」的。港產笑片經典的角色和名字包括「吳美麗」、「張近香」,仲有「聖育強紀念中學」(有味笑話)。

爸爸以前有個同事叫「來財」,可惜他姓「何」,結果弄巧反拙變成「何來財」!

唱作歌手王菀之原名叫「王愛之」,佢出世幾年後便不得不改名了!否則,她不會叫做 Ivana Wong,可能要叫做 AIDS Wong!

前日坐車經過一個街口,見到一間醫務所,叫做「西醫吳進坡」,作為球迷的我,真的不想考慮「幫襯」佢哩!

5 則留言:

匿名 說...

今日嚇左我一跳有人同我講,他叫做 "寥直標"... 死未!?

Ivor 說...

佢父母整古佢咩!

匿名 說...

所以佢18歲果年就apply to change his name lor! haha

匿名 說...

你係咪講緊首兒歌呀?

Ivor 說...

你首歌我填o左 first draft, 但係仲要改呀! 歌名 ... 當然未諗啦!