2006年10月12日

GF 181

作為公務員,我們可以使用經部門簽發的 GF181 表格,免費享用政府提供的醫療服務。由於我手指經常勞損,右手大姆指的關節位置需要每星期接受物理治療,自然地,我已變成了 GF181 的長期「用戶」。

為免濫發 GF181,通常每次申請只獲發 3 張 GF181。由於我過去半年來都經常申請及使用這張form,今次我索性填寫了 5 張申請,以為可以不需每隔2個星期又要再填 form。

誰知這一趟負責簽發的同事卻公事公辦,只簽了 3 張,另外的 2 張他釘上一張內部通告的副本,並用螢光筆 highlight 了通常只簽發3張的字眼。唉!這樣 20 世紀公務員的作風想不到現在依然存在。相信他多簽 2 張也花不上 2 秒鐘的時間,但他卻選擇又影印、又 hightlight、又用釘,更使人 by hand 交給我!

哈!既然他喜歡時常都要簽這些 form,我唯有 2 個禮拜後又再一次申請啦!

2 則留言:

匿名 說...

唔緊要啦, 佢地既duty就係負責浪費資源嘛, 試諗下, 如果佢真係咁順攤一次過簽5張俾你而唔用釘, 唔用highlight, 唔copy內務通告, 又唔寫埋官方字眼的話, 咁佢咪即係冇野做囉!

匿名 說...

Hey,20 世紀公務員是由遠古過度到現在的ma
冇所謂la,反正有d GR同事鍾意stick with the formality,你未當幫吓佢lor,咁佢未唔使又影印、又 hightlight、又用釘,更使人 by hand 比你la^^