2006年6月12日

超齡

教會一位弟兄想參加十八區歌唱比賽。

佢話好想試一試自己膽量,可以幫助佢参與教會詩班事奉!唔係嘩!係人都會覺得佢想show off,作理由都作個好啲呀!

本來想叫佢唸清楚自己為乜參賽,似乎佢一意孤行,所以同Ray哥同佢講話不如我地一齊參加,點知原來參加者一定係要28歲樓下… …

Ray 哥,睇你啦,我幫唔到手呀!

1 則留言:

匿名 說...

講真, 其實見佢想參加, 我都有諗過參加來玩下過下癮, 仲想玩大佢, 咩MMO都唔要, 索性清唱!
不過...本來我都覺得佢參加係冇咩問題, 但琴日飲完餐茶之後, 又唔係好想佢參加, 莫講話佢既理由係唔成理由之外, 佢跟本連對歌唱比賽的背景、比賽方式及要帶預備D咩去都完全冇任何概念...搞到我有少少失望...

其實我參唔參加都冇所謂, 不過佢如果真係一意孤行要參加既, 我都會陪佢參加既...俾佢一嘗被叮的滋味其實都好既...