2006年6月21日

Back in business

After months ... we start to finish our jobs to do:

1. Song recording - more than half finish
2. Songbook editing - nearly finish
3. Weekly song practice - normal
4. Set up our volunteers group - started yesterday
5. Preparing for the coming events - CAS & ACM concerts in August

Back in business, back in mood!

10 則留言:

匿名 說...

我終於留言啦
岩岩打完機
預備訓覺
see u tmr

匿名 說...

Good to hear that! Add Oil!

匿名 說...

有冇想過網上發放呀,一樣可以收回成本嗰喎。

Ivor 說...

收回成本? 根本冇唸過!
付出的金錢和時間, 如果期望會payback 的話, 那就一定不會做了!

匿名 說...

同意, 我地"佳音"本身都冇諗過回到本, 以隊員的身份來講, 其實我地真係預左會蝕錢, 但係換另外角度睇, 以有限公司的董事身份去諗, 又當然希望唔好蝕咁多啦, 因為畢竟以有限公司身份去諗, 呢樣其實都算係一門生意, 當然唔希望會蝕本啦!

Ivor 說...

ha! ha! 從稅局角度睇, 如果經常有錢賺, 而董事會有benefit 收的話, 我地慈善團體
O既 status 可能會被取消呀!

匿名 說...

傻啦, 大家都知道, 基督徒出碟根本唔會有錢賺的, 哈哈~ 除左『前輩』!

月華姑娘 說...

咦,你有無D album諗住以你稅務局身份check佢地呀? :-p

Ivor 說...

好彩我唔係做呢"飯"啫!

匿名 說...

RE:回本
這是一個現實的世界,錢找了回來,並不代表:嘩,賺多啲,賺多啲。相反,這只是一個開始吧了。有了錢,才可有善事,才可以有有其他的傳道計劃,才可以再進一步有能力使更多人了解神吖嘛,係咪。