2005年8月22日

生命中5個最重要/難忘的日子

(唔計出世)

1. 1990 年8月8日,會考放榜,第一次決定自己人生方向。
2. 1991年5月11日,決志信主,至今從未後悔。
3. 1995年11月13日,入職政府,將來退休有幾多退休金都係用呢日計。
4. 2001年11月24日,結婚,決定下半生的生活。
5. 2003年8 月1日,Frontline 第一隻唱片出廠。

呢個話題都幾有意思,以下 blog友請接波:

Dream a little dream

CMM

My thoughts

I want to tell you

My Blissful Life

9 則留言:

Carrie 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Carrie 說...

交得功課啦!

Sheta 說...

我真係未見過有 blogger 自己另開題目!!!

Ivor 說...

我 blog 友有限嗎! Forward 唔到 original post 出去!

Carrie 說...

Re: ya...you are right. They are all recent events with fresher memories.

The fact is, there are some memorable moments which I completely forgot the exact date. These include the day I believe in God, the announcement day of my JUPAS result and my first day of work in SCMP...so many to be included.

So probably I am an absent-minded perosn with just short memory??? Hahaa...=P

Let me help ur chain proceed!

Ivor 說...

Yes, our memories are our invaluable assets. We can keep track of these "tags" of our lives and know how we have changed.

Unforgettable / 茵 說...

Ivor,謝謝你。其實我覺得我所得的已很豐盛。開心不開心的經歷,都永遠成為人生路上的一個重要中站,我是同樣珍視的。

能珍惜,於我而言,已是很大的快樂了。:)

Sally 說...

RE: [Ivor 提到... 我 blog 友有限嗎! Forward 唔到 original post 出去!]

Me too~~~~ >_<

匿名 說...

哈哈!!!謝謝分享 !!