Ivorquent
2009年8月6日
So sad for Xabi Alonso's exit!
2 則留言:
匿名
8/8/2009 上午1:44
英超好快開鑼啦!今季我同你的愛隊好似人腳好似麻麻地,有d擔心!
little bike
回覆
刪除
回覆
回覆
Ivor
8/8/2009 上午9:56
唔洗擔心! 我地一定唔會再畀 "老廢" 咁串!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多...
‹
›
首頁
查看網絡版本
英超好快開鑼啦!今季我同你的愛隊好似人腳好似麻麻地,有d擔心!
回覆刪除little bike
唔洗擔心! 我地一定唔會再畀 "老廢" 咁串!
回覆刪除