2009年8月6日

So sad for Xabi Alonso's exit!


2 則留言:

  1. 英超好快開鑼啦!今季我同你的愛隊好似人腳好似麻麻地,有d擔心!

    little bike

    回覆刪除
  2. 唔洗擔心! 我地一定唔會再畀 "老廢" 咁串!

    回覆刪除