Ivorquent
2009年6月12日
出 Cheap
今晚老婆出完 business trip 返屋企。
記得佢舊公司一個好乞人憎高層,要 D 同事晨早搭 8 點機,即係要人 5 點起身。上到機,自然想瞓一陣,點知個衰人走埋去,話人: Why are you sleeping during the office hour!
So ChEEEEEEEap !
3 則留言:
sammysir
13/6/2009 下午2:47
OOOOOOOO..O哂嘴!
果件舊上司係咪冷血弱智架^-^
講話咁冇人性都得既!
回覆
刪除
回覆
回覆
匿名
14/6/2009 下午1:01
太過份......唔通平時係8點開工嗎?咁起碼可以瞓到9點啦!~~~~8e
回覆
刪除
回覆
回覆
Ray@佳音
14/6/2009 下午9:35
乜佢上到機都唔訓既咩?
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多...
‹
›
首頁
查看網絡版本
OOOOOOOO..O哂嘴!
回覆刪除果件舊上司係咪冷血弱智架^-^
講話咁冇人性都得既!
太過份......唔通平時係8點開工嗎?咁起碼可以瞓到9點啦!~~~~8e
回覆刪除乜佢上到機都唔訓既咩?
回覆刪除