Ivorquent
2009年6月15日
羸打輸要
公務員要減人工,好多人都認為好合理,因為「跟足機制」。
但係有無人知舊年如果「跟足機制」,我地要加 10 幾個 %,但因為剔除咗一 D 好 extreme 數據,所以我地比「機制」加少咗一半有多。
如果今年同樣剔除走 D 咁 extreme 數據,我地根本唔應該減人工。
公眾壓力......羸打輸要!
.
2 則留言:
Fai
16/6/2009 下午8:38
其實d人好傻,政府一減,其他公司實乘機跟, 到時大家一齊死!
回覆
刪除
回覆
回覆
Ivor
17/6/2009 上午9:12
依家 D 人都覺得......我死唔死唔關你事, 總之你要死先!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多...
‹
›
首頁
查看網絡版本
其實d人好傻,政府一減,其他公司實乘機跟, 到時大家一齊死!
回覆刪除依家 D 人都覺得......我死唔死唔關你事, 總之你要死先!
回覆刪除