Ivorquent
2009年6月10日
以為唔會再見
以為前年已經 90 幾歲的忠僕號係最後一次訪港,點知今年又再回來。
記得好細個果陣爸爸帶我上過船,果時都唔知佢係一艘福音船,爸爸更唔會諗我果日臨走時攞果張福音單張,係 10 幾年後我決志信主時會用得著!
事隔差唔多 30 年 ...... 呢艘船,好值得我懷念!
1 則留言:
Unknown
11/6/2009 上午10:10
咁你要帶Baby Josh 去啦!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多...
‹
›
首頁
查看網絡版本
咁你要帶Baby Josh 去啦!
回覆刪除