Ivorquent
2009年5月10日
CD 封面
Designer 出咗個封面 layout,好期待快 D 影相!
2 則留言:
匿名 說...
有冇做定 "facial" 呀?
雅麗字
11/5/2009 下午6:17
szeman
說...
隻碟幾時出呀?我要落order呀!
11/5/2009 下午7:45
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
查看流動版
訂閱:
發佈留言 (Atom)
2 則留言:
有冇做定 "facial" 呀?
雅麗字
隻碟幾時出呀?我要落order呀!
發佈留言