哈哈, 佢好似好肚餓咁喎!^^
Josh食得咁開心,D糊仔一定好好味喇!
Ray: 佢未到食奶時間都咁為食呀!Rachel: 其實真係好難食......
Josh 與大人的口味不同,他識食、喜歡食就最好了,食得招積、食得健康!~~ 8e
哈哈, 佢好似好肚餓咁喎!^^
回覆刪除Josh食得咁開心,D糊仔一定好好味喇!
回覆刪除Ray: 佢未到食奶時間都咁為食呀!
回覆刪除Rachel: 其實真係好難食......
Josh 與大人的口味不同,他識食、喜歡食就最好了,食得招積、食得健康!~~ 8e
回覆刪除