2009年5月23日

為食



今日帶 Josh 去打針,醫生話可以試吓畀佢食一兩啖米糊。

一兩啖?你睇佢!
.

4 則留言:

Ray@佳音 說...

哈哈, 佢好似好肚餓咁喎!^^

匿名 說...

Josh食得咁開心,D糊仔一定好好味喇!

Ivor 說...

Ray: 佢未到食奶時間都咁為食呀!

Rachel: 其實真係好難食......

匿名 說...

Josh 與大人的口味不同,他識食、喜歡食就最好了,食得招積、食得健康!~~ 8e