2009年5月8日

三十年


養貓仔通常都唔知佢幾時出世,特別係拾回來的街貓。所以我地通常都用拾回家的日子幫佢慶祝[生日]!

我的第一隻貓如果還在的話,今日係佢三十歲生日!
.

4 則留言:

  1. When did you take this photo?

    回覆刪除
  2. 個貓頭都幾大喎!又幾似米高,唔怪得之你唔鍾意米高套卡通lu

    katakleo

    回覆刪除
  3. 但點解佢被綁住?

    回覆刪除