Ivorquent
2009年5月8日
三十年
養貓仔通常都唔知佢幾時出世,特別係拾回來的街貓。所以我地通常都用拾回家的日子幫佢慶祝[生日]!
我的第一隻貓如果還在的話,今日係佢三十歲生日!
.
4 則留言:
Fai
8/5/2009 下午10:33
When did you take this photo?
回覆
刪除
回覆
回覆
Ivor
8/5/2009 下午11:13
at my home 20+yrs ago
回覆
刪除
回覆
回覆
匿名
8/5/2009 下午11:46
個貓頭都幾大喎!又幾似米高,唔怪得之你唔鍾意米高套卡通lu
katakleo
回覆
刪除
回覆
回覆
Fai
9/5/2009 上午9:13
但點解佢被綁住?
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多...
‹
›
首頁
查看網絡版本
When did you take this photo?
回覆刪除at my home 20+yrs ago
回覆刪除個貓頭都幾大喎!又幾似米高,唔怪得之你唔鍾意米高套卡通lu
回覆刪除katakleo
但點解佢被綁住?
回覆刪除