有中文名啦! 望住Josh 個名, 好想講一句 "今日天氣好好呀!"
Hey, a very bright and cheerful name! :) Mag@frontline
我姪女叫"天朗"wow
教會姊妹的兒子也叫天朗。
好好天呀~~~做個開心bb呀~~ ^^
發佈留言
5 則留言:
有中文名啦! 望住Josh 個名, 好想講一句 "今日天氣好好呀!"
Hey, a very bright and cheerful name! :) Mag@frontline
我姪女叫"天朗"wow
教會姊妹的兒子也叫天朗。
好好天呀~~~做個開心bb呀~~ ^^
發佈留言